[Humor] Rain - Krogbesöket (Storytelling)
Jag är alltid först in på klubben, köat sen nio Dygnrak som vanligt för jag har krökat sen tio och det första jag gör där jag står helt själv Är att be om en drink ingen nånsin beställt
Bartendern är less på livet och slår i böcker för att hitta min drink å jag går i rummet på min hemmaplan och det är dags för match jag får min drink & sveper den allt för snabbt
Så lite vinglig på benen är det dags för attack När jag ser en tjej vicka in sig på för hög klack Jag går fram och säger hej - helt som en fjant och hon frågar mig om jag använder någon deoderant
Men att jag glömt det har inte hänt mig nån gång så jag luktar under armen och får hjärtstillestånd jag vaknar på parkeringen där några föga samtalar och jag är kopplad till nåns bil i röda startkablar
jag tackar för återupplivningen, de fnissar till mig när jag skyndar tillbaka för att hitta en tjej med tolv tusen volt i kroppen ska jag ta dansgolvet utan att inse att jag ser ut som frankensteins monster
Jag går fram till alla och testar en vinnande taktik som bara ibland leder vidare till skrikande panik och att ikväll var det så ska inte alls få sunka mej för jag vägrar gå hem nu å bara runka själv
Jag börjar om, går fram till folk och är alltid trevlig och det resulterar bara stundtals i en spark i skrevet och ikväll blev det så, och jag svär till min gud och ber han att snälla nån gång låta de bli min tur
och jag ser snabbt en ny tjej å ber om hennes nummer varpå hon tittar snett och frågar: Va äru dum eller? så jag biter mig i läppen och försöker samla mitt jag medan allt tyder på att jag borde ha stannat inne idag
Jag beställer massa drinkar som snabbt blir halsad Mitt mål är att bli skit full och sänka min standard Nu ser jag ingenting, och någon vinglar in i mej Jag gnuggar mina ögon: Är det en kille eller tjej?
Men jag skiter i vilket, vi får se hur det blir for oavsett finns det nått för mig att stoppa kuken i så den snackar skit länge, jag säger inte ett skit och undrar vafan för situation som ja sitter i
jag försökte tänka klart, men misslyckas fatalt och ber igen att jag inte kommer tryckas analt för jag har förstått nu att jag sitter i en taxi och det kändes som om vi kom allt för snabbt dit
jag faller ner på en madrass, vill bara sova ifred men hålls vaken av att nån skaver mot mig me håriga ben Jag får panik, vars är mina braller, allt går för fort jag skriker rakt ut i rummet: vad hade macgyver gjort?!
När personen i fråga börjat taffsa på mitt könsorgan kan jag bara vrida mig i plågor i en för hög oktav jag måste ta kraft, det här måste ta slut för kvällen jag tar i allt vad jag kan och rullar ut ur sängen
och jag faller i golvet, och börjar kravla emot dörren personen hoppar på min rygg och hassas med genom rummet vi störtar ner för trappen och jag får en sprucken kind men smällen ifrån fallet fick mig att nyktra till
Personen är fortfarande könslös, men också stendöd och jag hör polisen kommer; fan nu är jag helt körd! Jag går ut, håller händerna i luften där jag står naken tittar uppåt och ser dommedagen på taket
Jag tänkte: fan, jag borde ha sovit istället men jag har en saboterad dygnsrytm och blir sen skjuten i huvvet av en kamoflerad krypskytt
facebook.com/idiomatisk - fan page
|