bara skriver av mig fria rader (en bit i taget, behåll is i magen)
den här går ut till alla er som ser logiken i det jag skriver i att man inte kan leva livet hela tiden för sent omsider finner man sig själv i samma gängor och spår och varje dag känns som igår..
man borde joina en massa aktivister, skrika fuck the system och sätta ett pris på huvet av vår kära statsminister men jag tror inte det är rätt väg att gå…
även om vår värld är grå
men det är inte som om jag har svaren till hands försöker bara låtsas som om svaren faktiskt fanns får inte alltid lätt att välja parti grabben hela dan, visst, men när kvällen tar vid
för vi räknar kalorierna på mjölkpaketen men har inte den blekaste vem som följer med hem så är vi alla, vi vill dämpa vårt samvete vem som helst kan se det..
så vem står främst i ledet aftonbladet som avslöjar alla hemligheter den som blundar för brottet eller den som ser det eller handlar det kanske om hela satans mänskligheten
ändå förbereder man en ursäkt ifall man blir ertappad världens bördor är tunga även om man är bredaxlad vi ser hur det sker sakta, fångna i vårt förnekelsestadie och det finns ingen kärlek på flera tusen meters radie..
så vi försöker tänka på annat… men temperaturen höjs för varje dag vi inte sänker vår standard det krävs en helomvändning innan moder jord blir lack och afrika kräver sin vedergällning
snälla ge mig lite sinnesfrid
jag är bara människa.. snälla ge mig lite direktiv
någon förstörde vår jord men det var tydligen inte vi....
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
|