Änglatrumpet-en gudinna
Tjo väldigt ny på text skrivning men lite kritik på vad som kan göras bättre! pz
vad kan man säga vilken gudomlig pingla träffat dig några gånger känner hur det pirrar kittlar i min kropp när du ser på mig när får ja träffa denna sockertopp? hetaste kvinnokropp fin som en rosenknopp skulle vilja känna denna fina kropp du är så fin har rätt skön stil ingen blondin kommer finnas i min fantasi hoppas du vill bli min rubin ja behöver dig mer än nikotin jag känner nån slags kemi
kommer ta hand om dig som ömtåligt porslin du är som dopamin & väldigt jättefin du ger mig sån energi precis som amfetamin måste fila på min strategi så att det blir vi alla dåliga dagar är snart förbi himlen är molnfri du är helt felfri skulle vilja ligga brevid denna prima gudinna låt mig få vinna denna kvinna mina tårar kommer annars rinna låt mig få påminna dig, blivande pingla tyck inte att ja e allt för femenin men du är väldigt väldigt fin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|