App - Fyllesofisession
Jag är sugen på att supa skallen i bitar har lite svammel att skriva, struntar i om slantarna sinat och du handlar på krita fast är du nykterist bör du skaffa en livvakt jag skiter i hur mycket stålar jag bränner när jag skålar med vänner och trånande jänter lämnar det här med att snåla till vänstern kanske inte blir nån mr T när jag dricker sprit men jag är fan inte den man ska bråka med heller så det är nåt att tänka på, hansomknarkar innan du kommer och hotar mig med danska skallar vad är det dom säger? lev hårt, dö ung och bli ett vackert lik "Jag är faktiskt G!" Men hood, keps och baggy jeans är sjabbig stil så anser du dig uppklädd skrattar vi Jag menar, för all del, sup er vrickade men ni behöver förfan inte se ut som uteliggare det enda det kommer få dig är portad och man dör fan inte av att ta på sig en skjorta Carlsberg, ett par minttu, någon drink ibland är ett vinnande koncept blandat med fisherman en aktiv granat i form av femton flasker håller mig alltid plakat precis som demonstranter jäger bränner, jävligt länge visst, min mage brinner, men jag säkerställer åtminstonde att jag har många järn i elden har svept bort mer sprit än tullkontrollanter ingen fattar vad jag säger, flyttar runt konsonanter hoppar över vokaler, språket blir kluvet itu hurfan annars blir "hej min väna dam"= "sug på min kuk"? eh, fan spelar det för roll, jag är glad, jag mår toppen bara kör botten mot taket, tills glaset nått botten jag hoppas innerligen att himmelriket är precis som livet för oavsett om det gäller chill på beachen eller vintertider rinner spriten utan stopp, och det spelar ingen roll om du är ful&tjock, din kuk är kort eller om ditt hus har sålts om brud har gått och raggat på vakten bara bjud på shots och njut med oss det finns inga problem som inte kan supas bort så stäm upp i berusad sång och skratta bort natten
Champagne will never get boring
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|