Mvh - Ärligt nu pojkar
SBM - det är knappt jag pallar skryta Ray Din brud är på alla fyra på alla fyra, mayn Och nej App, det finns inga riktiga vampyrer Det är bara din spegelbild som svimmade av synen Perspective verkar ha headbangat mot kakelväggen Ända sen han hoppade bungyjump med navelsträngen Lite ironi, men vad ska du göra luspank? Man får inga kulor av att köpa strutglass Skulle ni släppt en låt så når whoa nog botten Det skulle vara så skit att jag spolar bort det
Allt är hitte-på/lögn, antingen det eller bull Så låt mig säga sanningen för en gångs skull:
Ni existerar bara som en liten paradox Ni går för långt, men kommer inte fram till nått För otighta ordbajsar för att bli kommersiella Ni behöver hjälp mot er självbild som omnipotenta Att lyricism är vetenskap är ett nederlag Det är filosofi i grunden, men jag vet en sak: Se en verklighet illustrerad med blyerts Och se min verklighet figurera med flytet Så App har inte ett rätt. Där misstog du dig Du vet inte ett piss om tinget i sig, FITTA Ni är ett internetskämt, det måste upp, plus Att detta är konst för konstens skull!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|