Sellish - Släpper ut allt
1.Jag har ingen egen verklighet// 2.Det finns dem som tycker min rap är fet// 3.Morsan du räddade mitt liv men ändå förstörde det// 4.DU gjorde så jag inte blev den jag ville bli// 5.jag ville bli en stor kriminell utan en familj// 6.Det är min trista sanning att jag bara ville ha polare// 7.Men det är tack vare min bror att jag vet att det finns många golare// 8.Men alla ni i familjen bekymra er ej// 9.jag kommer någ klara mig från allt detta knas,jag vet att ni vill hjälpa mig// 10.jag lever dag för dag men har jag nånting kvar// 11.jag är fortfarande ung än idag men det är mycket mer jag vill ha// 12.jag har slutat tänka på min future// 13.Det ända jag ser är en grabb utan en kultur// 14.jag är bara 13 år men mitt liv är ändå kefft// 15.där jag bor som kallas landet, du vet sånt där med mycket häst// 16.Sellish glider när jag är osäker på allt// 17.om jag ska fixa mina betyg eller om jag ska fortsätta ha det kallt// 18.Skriver oftast bara texter när känslorna väller// 19.Eller kanske en glad låt när det är långhelger// 20.Tar min soft och önskar att den vore riktig// 21.så skulle jag ha en najs gun istället för en fickkniv// 22.Sitter hemma och lyssnar på Ken// 23.jag gillar lika mycket 164 som han gillar 165// 24.Undrar om jag bara ska rappa om 164// 25.Men om inte min karriär går bra blir det svårt att betala hyra// 26.För som sagt är mina betyg inte så bra// 27.Men jag vill bli rik för det är så mycket jag vill ha// 28.Denna låt kör jag ensam, Limp gör egen// 29.tävling om bäst låt?? Limp säg hejdå till segern// 30.Jag kan inte ha beef med Limp// 31.För broderskap slänger man ej som en fimp// 32.Jag har varit med om för mycket för min ålder// 33.Men det är najs att min hjärna är full med massa folders// 34.Kännar inga pengar på att skriva// 35.Men det är najs att släppa en skiva// 36.Ni tänker säkert att jag överdriver men allt jag skriver är sanning// 37.Varför ska man ljuga när man berättar för folk att man är klantig// 38.Har inget att säga men vill inte sluta// 39.När aina kommer är jag vann att börja kuta// 40.Men nu är det skillnad men kommer alltid hata polis// 41.Dem tror att dem vet bäst men många gillar ju gris// 42.Alla frågar varför hatar du polis dem är ju najs// 43.Men orkar inte förklara mitt hat för jag slutar inte min fajt// 44.Det inte många fattar är att jag är förorts grabb// 45.Vuxna tror att det är lätt att anpassa sig utan nåt tjabb// 46.I rissne är jag känd som Thommys bror// 47.Rissne är inte där mor bor// 48.Alla där i rissne ni är så tunga// 49.när jag glider med er önskar att jag var med er när ni va unga//
jag är inte helt klar men kommentera Tack
(Inlägget ändrat av DoktorDöd 2008-08-29 19:13:50)
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|