I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skryytt text :D

Vår Hiphop - Lyricism

2008-08-23 03:26

Skryytt text :D

Min andra text , blev faktiskt ganska nöjd med den här något bättre flow o mer rimm som ni ville tkr jag iaf läs o njut :D

Vers1 och enda :P

Skryyytt från sandviken med mina homies vi glider rätt lätt men rätt hett , Jag kan lägga allt tungt som en kung, för den kung jag är, jag kan lägga allt som en kung som den blytunga skyttekungen man är, din hängpung med schwung som ursprung, spotta orden rätt fett med ett lätt sätt rätt hett så blir det fett hett, som ett dagisbarn utan garn därför ger du dig på oss din bonde, som den onde husbonde,med fejan i röven, men ey spring inte o gråt över det här som din bögfantasi som smög iväg eller flög iväg , du e meterhög i skit som den skyhöga skräphög du är, men nu ska ja sluta rimma sådär,försåhär har det aldrig gått förut krut knut utan skjut ;)

Alla kommentarer vad jag kan göra bättre är uppskattade ;) Enjoooy!

Varför skratta åt dem som är noobs , när ni en gång varit där också?

2008-08-23 15:02
skriv inte skryttexter när du e sämst
Bildar ord av bilder

2008-08-23 15:17
skriv inte skryttexter när du e sämst??? Va menar du med det är du bättre du då elr hahahahahahaah

2008-08-23 15:56
du skriver som en berättelse.

testa rimma med sista orden i meningnarna eller andvänd dubbelrim. tex

jag heter bajsmannen och jag kommer äga dig hårt
tro vad du vill men att döda mig kommer att bli svårt

------dubbelrim ;D

känslorna kommer som en snöstorm som viker mig till en form
gör så jag inte kan andas i mitt andrum så jag inte kan äta rom

hehe nu skrev jag allt det här snabbt men du fattar väll vad jag menar ?

2008-08-23 18:36
Aa förstår... thx

2008-08-23 19:20

asså.. stuktur, struktur...

du kan inte börja skriva utan struktur innan du lärt dig skriva MED struktur...

vana och erfarna lyricister kan skriva rörigt, fast på ett snyggt sätt.. du är INTE van eller erfaren... satsa på struktur.. glid runt lite i forumen och kolla på hur dom andra skriver..

tips på hyffsade textskrivare du ska kolla in här är:

Crew, Ch1ll, Anenkefali, Jackvegas, mig själv, Ch1mera. quken med flera..

läs, ta lärdom och skriv en ny text

Nu menar jag självklart inte att du ska baita(kopiera) det dom andra skriver, men det kanske ger dig lite tips till hur du kan börja bygga upp dina texter

peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Battlerappare

2008-08-23 20:49
den här var inte bättre den heller ingen uppbyggnad allt ligger i en enda röra:S
JoaquinRoyale

2008-08-23 22:30
Tack för tipsen ;)