Svart på vitt (Alla titta hit)
TjenaHej, skrev ihop en text som jag själv tycker blev bra så kommentera gärna & låt mig veta vad ni anser. Tack på förhand.
Jag berättar för er när hjärtat blöder för just i den stunden tar pennan över tänker på döden & bläcket sköter jobbet när det för över den smärtan till blocket känslan jag knockas av, är nästan för tung räcker hoppet idag, eller kommer ja dö ung? tankarna som snurrar i skallen, får mig att gråta andra drunknar i vatten, men ja drunknar i tårar blodet på de vita pappret är målat utav mitt hjärta hon är så himla vacker, men de sårar mig att älska henne, för hon får mig att känna att ja åter lämnas bland alla tårar av smärta så jag inbillar mig själv att det är vindstilla så ja inte svävar mot himlens grindar jag vill inte finnas, jag bråkar med mitt inre tårarna rinner & dom blottas på kinden varje gång som jag öppnar mitt hjärta växer smärtan måste förändra detta, en pojke & en känsla att berätta men ingen villig att lyssna, på min depression så jag sitter i tystnad & vrider & vänder på ord skriver skiten, alltihop svart på vitt Hejdå, du har nu läst om Marcus liv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|