Jackvegas & c-Chaos - ni blir blåslagna med tårtspadar.txt
JackVegas Nu ska ni få läsa min & Loco Chaos Text Dem är outstanding som en porter house steak! Jag är känd på gatan, en gammal kåkfarare För bakom ratten i min husbil var jag en bråkmakare Körde över folk, för att sedan backa tillbaka Och över dom igen... Och DÅ snackar vi gata .. Ni krävde en bit av kakan .. För grabbarna trodde dem var svårslagna Men det slutade med att dem blev blåslagna med tårtspadar Jag spökskriver åt folk som en poltergeist! Då mina rader alltid är råa som en våldtäksman! För om grabben skulle skriva själv får han inget skivkontrakt Och även om han betalade folk.. Skulle ingen vilja höra eran rapp i nån idrottshall Det här är ren uppvisning som Up-Skirt Shots! Men hatare finns, för smaken är som baken.. som bögporr
c-Chaos för yes, yes, att battla jackvegas och chaos är lika dumt som att slåss med tändsticka mot baseballträ för våra texter är fetare än mat på McDonalds, och om det någonsin blir knas i betongen så trycker vi gasen i botten VROOM!! men bara se på dig... du är så värdelös att den enda som skriver sämre här är en f12 emo-tjej vi är skadeglada,lämnar folk i blodpölar, ledbruta, NEDRANS HORA ni är glosögda, tondöva, ni blir nerskjutna med bazooka eller aa... nerskjutna och nerskjutna, ni sprängs i bitar enbart för att ni är efterblivna... vi bränner biblar för att senare hugga folk med crusifix och sen dra er i öronen tills ni ser ut som Musse Pigg underligt... jag är "the bomb" som folk i Gaza-remsan och är så jävla skön att folk för att läsa mina texter mer än gärna betalar pengar BRA! för då kan jag köpa lite töj och röka holk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|