text En text jag skrivit om mitt liv å händelservåldsamma tankar i sinnet bara dunkarkänslorna försvinner med spriten som jag klunkarinstängd i en liten cell av handligar som upptasplågorna dom värker, är vilsen som ett nervvrakär ute på djupt vatten och siktar ingen strandflyter bara runt på beats å en penna i min handminnen från när pappa skrek å höjde handentill att man va liten å tappade första tandenpräglar de hat och den iskalla identitetensom gjort den goda till den onda, ni vet vemen sjuttonåring som började bruka drogerför att få slappna av och släppa sina plågermen skiten kom tillbaka när man börja vakna känner tomheten som om någonting saknasmen jag vet inte vad? de är en svår gåtainte nu men kan kanske med tiden förlåtade svek å tårar som rann ner som flodernär min papa använde sina egna metoderbara skrek å slog mot mej med livremmenär ute på hal is nu så vet inte vad som händermen siktar mot himmlen å tar en dag i sänder!kommentera !!!!!! peyzzzzzz(Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. CAPS 2008-08-19 21:36:44)