Missbrukad makt
Hahaha.. Har fett tråkigt och sitter bara o nöter.. blir inge bra men jaja.. Säg va ni tycker..
Ser en strimma av hopp i detta mörka samhälle Ett ljus som kan leda oss igenom detta helvete Som gud skulle ha skapat som ett riktigt paradis Jo visst man kan ju komma långt som optimist Inte för att jag håller mig till någon gudstro Han existerar inte, är inte ens kött och blod Och även om han fanns så gör han ingen nytta För varför finns det då krig och varför finns det saker man är rädd för att möta Som mördare och våldtäcktsmän, Rånare och egoister Kuk i dom tänk på vad ni gör istället för att vara pessimister Vad gör det för fucking skillnad att ni säger ''fan va hemskt'' Dom kommer inte lyssna om det verkligen inte känns Och demokratin vad gör våran stadsminister Snor pengar från staten, men han säger inget så att någon lyssnar Missbrukad makt whatta fuck jag hatar sverige Kanske det skulle vara bra att göra som andra länder
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|