Inte långt ifrån patetiskt..
Vers. 1 Hur kan man leva så här hur fan klarar man dagen Med trycket över bröstet och hemska smärtor i magen Som får en att falla och tappa greppet om livet Fittiga saker som bara blir värre hela tiden Mina krafter tinar bort och tar snart slut Då stannar jag här med samma skit liv som förut Om jag bara får en chans så kan det här vända vill inte fortsätta så här med den fucking känslan Som har förpestat min värld och dess mening För världen jag lever i är knappas vad jag tänkt mig För den här tanken är jävligt svår att förstå Jag är fast i ett helvete vmed djävulen i hasorna vart jag än går Ser inget ljus i tunneln har inget hopp om en framtid Saker som gjort att jag är sårad i en livstid Men med moraliskt stöd från vänner och familj Kravlar jag mig sakta framåt med dom krafter jag tar till
Refr. x2 Tanken den brukar slå mig, vart tog du vägen Du var alltid den som fanns där i alla lägen Jag kommer aldrig glömma det är nästan lite mesigt men det är dumt av mig att förtränga, ja inte långt ifrån patetiskt
Vers. 2 Johan Karlsson du va brorsan i mitt liv Den enda som kunde göra allt det du gjorde var magiskt Men du ville inte leva det vet jag med säkerhet Men vi var ju så nära, du kunde väl prata om det Jag skulle aldrig klandra dig för dina misstag Vi tog skiten tillsammans, ärligthet från första dag Du tog min säkerhet med i graven Nu går jag och är ängslig över alla svaren Som jag aldrig fick reda på men bär med mig förevigt Det existerar ingen glädje jag är nere ständigt Nu ser jag endast baksidan på mitt blad Det var något speciellt med dig men jag vet inte vad du hade ett hjärta av guld hjälpte alla som behöver Du hjälpte hela tiden till och försökte Men nu är du borta och kommer aldrig mer tillbaks Jag söker efter luft jag kämpar efter andetag
Refr. x2 Tanken den brukar slå mig, vart tog du vägen Du var alltid den som fanns där i alla lägen Jag kommer aldrig glömma det är nästan lite mesigt men det är dumt av mig att förtränga, ja inte långt ifrån patetiskt
Vers. 3 Det var en underbar person, som världens förlorade Ditt liv är värt mycket mer än det som du offrade Jag kan ligga vaken hela natten och tänka på din död Vad som skulle hänt om du fanns kvar idag Men det får jag aldrig veta och det hugger till i mitt hjärta För nu får jag klara mig igenom all rädsla och smärta Utan dig här utan sig vid sidan Livet utan sig är något som jag måste genomlida
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|