Mixen...
det här är mixen av ligisten och romantiken i mig, blandningen av gansterismen och poesien i mig mina namn Markus, Caesar och Rabbiz lever i mig jag är bara en liten pojke som letar efter lite lakrits att stoppa i mig. lammet i mig skrämms och äts alltid upp av vargen i mig som frossar i sig och lämnar skeletten i garderoben som är full till alla sider det känns som att... blommor vissnar, solen slutar skinna och vattnet slutar skimra molnen kommer fram av vinden och tar tag i vimplar som viftar åskan dundrar, regnet börjar dugga & sen störta och blixten slår ner i en unge som sitter och gungar mamman börjar springa och en okänd person ringer efter ambulans alla står stilla, mamman börjar grina och håller hårt sin son i sin famn och man hör sirener från distans... men det visar sig vara brandmän som är på väg till en tågvagn som satts i brand allt är kallt, vått, grått och sorg och allt jag tänker är, detta är fan soft för godheten i mig har sagt upp sig och det som finns kvar är ondheten som jag nu lever efter
You keep believing, I'll keep evolving
|