forsberg - sträck ut en hand
forsberg - sträck ut din hand
VERS.1
Kan alla öppna ögonen så värden kan få se se genom löngnen och att värden har problem Den ensamme mannen som går där på vägen saknar sin tro om att bli älskad av världen Han är kall och frusen har ingen mat eller vatten stackaren får gå och och leta burkar på natten kanske få tag i nån mat nesta dag är det så det är, hur ser världen ut idag Kan ingen förstå detta är ett problem kan ingen bara bry sig eller visa ett emblem stackaren bara går där ensam och frusen mitt i vintern kan man bli mer vilsen ? Ska vi fortsätta så tänk dig framot i tiden 3000- talet kommer vara helt jävla vriden Men är det så ni vill ha det så gärna för mig men komihåg, vad jag sagt och berättat för dig
REFF
Kan alla öppna ögonen så värden kan få se se genom löngnen och att värden har problem så snälla komigen för vi klarar det här sträck ut din hand för att visa vem du är Kan alla öppna ögonen så värden kan få se se genom löngnen och att värden har problem så snälla komigen för vi klarar det här sträck ut din hand för att visa vem du är
VERS.2
Nu när ni fattat vad jag berättat och så sträcka ut sin hand för att ställa sig på tå Fattar du inte vad jag menar så är du sjuk Menniskor som inte har nån stans att bo hur ser dom ut ? Jah mena, varför slösa massa fittiga pengar massor snubbar som inte ens behöver dom, så vad gör vi nu jag mena vad skulle du gör a om du var en av dom skulle du sitta där och inte ens bry dig om nån Nu när ni hört vad jag tycker och så lyssna på mig för ni måste allt förstå för om ni vill lyckas med framställer Så nu måste du lyssna på vad jag har och säga som gäller Du ska vara dig sj men ändå bry dig om andra Alla är olika men har ändå samband med varandra forsberg är här och jag tackar för mig komihåg vad jag sagt och berättat för dig
p34ze 0ut
http://soundcloud.com/forsbergmusik
|