I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Svennelito - En Saknad

Vår Hiphop - Lyricism

   

2008-08-09 01:35

Svennelito - En Saknad

vers1;

Du ser så söt ut när du sitter där å tänker, du e så fin dina ögon bara blänker.
Ditt fina hår, å ditt otroligt vackra leende, du är en snäll person, det märks på ditt beteende
Du är dt finaste, jag sett på väldigt länge.Oh nej, du är den finaste jag känner.
Finns ingen person, som är bättre än dig, du är fan allt, världens vackraste tjej.
När jag tänker på dig, blir jag alldeles till mig, jag önskar bara en sak, att jag kunde få tillbaks dig.
För du var det bästa som någonsin hänt mig, jag fattar inte hur fan jag lyckades att få dig.
Jag fattar inte heller varför jag lät dig gå, om jag skulle kämpat kanske det fortfarande vore vi två.
Jagmenar, att va med dig, var nåt ja ville varje dag,å varje gång vi va, så kändes dt så bra.
För tiden med dig var helt underbar, mitt hjärta gick i bitar, å dt finns inte många bitar kvar.

Ref;x2

En saknad såhär stor, har jag aldrig varit med om förut.
Du sa att du älskade mig, men så gjorde du plötsligt slut?
Jag fattar inte hur du kunde, lämna mig såhär sårad.
Du gjorde mig så ledsen, kunde inte sluta gråta.



vers2;

Varje gång jag rörde dig, hade tiden stanna', men nu går den framåt, även fast vi lova' varandra.
Att det skulle vara du och jag för evigt, men utan dig bredvid mig kommer livet sakna mening.
Det är ingen idé att försöka gömma sig, jag kommer alltid bli helt jävla varm när jag ser dig.
Du lämnade mig bakom, helt jävla sårad, du sårade mig så jag började gråta tårar.
Visste inte vad fan jag skulle ta mig till, jag va helt jävla förstörd,jag ville bort, ville bara dö.
Kämpade som fan, det var inte lätt alls, jag var så jävla ledsen, hade klumpar i min hals.
Grät mig till sömns, flera nätter i rad, försökte förtränga tiden som vi hade, du och jag.
Att du gjorde slut, jag fattar inte varför.Försöker förstå, medans jag ligger här å dör.
Allting gick så fort, tiden bah' försvann, det fanns mycket vi inte gjorde, som vi inte hann.
Hade hoppats på en mycket längre tid med dig, för du va dt bästa som nånsin hänt mig.

Ref;x2

En saknad såhär stor, har jag aldrig varit med om förut.
Du sa att du älskade mig, men så gjorde du plötsligt slut?
Jag fattar inte hur du kunde, lämna mig såhär sårad.
Du gjorde mig så ledsen, kunde inte sluta gråta.




Cräx Brrr Holla