App - En helt vanlig Måndag
Okej, lyssna noga sopjävel,fast du är väl upptagen med att lyssna på afasi-wannabes i crewbattle det ser ut som att din kropp blivit huvudstad för ett läskigt hudutslag och medans du lever fattigt och käkar på din lokala nudelbar är jag jävligt schtek och flashar lakan som ku klux klan du spatserar täckt i rosenblad på en homobar så vi kraschar stället med mac 11:ens i fiolfodral ett brrap i västen förpassar festen till lasarettet efter att du blivit skallad i magen, sparkad i baken och fått din fötter skurna när du trampat på glaset som fallit från den sönderskjutna fönsterrutan men du kan chilla ned, läkarn gör inga fel för han har en licens!...som han hittat i ett flingpaket Så operationerna gick inte så bra, och på röntgenbilder syns kvarglömda instrument i dina inre organ när du stapplar hem skippar jag dom kassa undanflykterna skrattar elakt, springer fram och sparkar undan kryckorna så att du faller rakt ut gatan framför en busshållsplats tillbaks till akuten, vill du hämnas? Ta en nummerlapp
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|