blunder - after beach! jag ligger i solen och stekeroch kollar in alla tjejer som framför mig lekersolbrännan gör ont men de sket man väl jag ivill aldrig att vintern ska komma sommaren ska förblitar ett dopp i vattnet och knäpper ännu en bärssommaren i sverige är fanimej bästpå kvällen sticker man med polarna på after sun(heter de så?) äh skitsamma jag är ändå number onenär vi glider in på festen är de vi som regerarvi dansar även vad dj än spelaringa sorgsna miner som jag kan sealla är party sugna och tjejerna är på gsingel och klar som man ska vara för att leva sommarlivpartar hela nätterna så man inte förlorar nån tidnästa dag ligger man i solen och stekeroch kollar in tjejerna som framför mig lekerlite bakis men man ska inte klagaför ikväll är ännu mera tjejer att jagaså man startar dagen med bärsför ikväll blir de ännu mera fest man glider i bilen och musiken på maxhar sommarjobbat så man har några laxklash har hittat en brud och har halva inneimorrn blir de skit för han för då har hon inget minnemen de är bra grabben satsa påja såklart snart svävar hon i de blåska du följa med på en snabbis på dass(TJEJEN) aldig i livet ska jag bli ditt nästa gym passäh skitsamma de va ingenting att hajag hittar en annan som skruven sitter som den skaklash och blunder bröder för livetpartar så hårt vi kan men inte överdrivetfolk säger att alkohol och fylla inte är bramen vi gör de för nöjets skull precis som man ska