16 bars flerstavat, droppa comments, behöver kritik!
allright,
Du snackar om att du e cool osv,men grabben skryt mer För jag är vatten, du e treo, så mannen du bryts ner Jag tänker köra över dej med go-carten, vid skolstarten jag tänker sno maten, Och stampa dej i fejjset tills du känner sko-smaken Inom räpshit, är du en myra och jag king kong Jag kommer sno ditt hash, Sniffa ditt heroin, och sno din bong Ni kan hitta mej i dom finaste hotellens miljonär-svitar Och kommer du på gatan, Förvänta dej inte jag Tvärnitar haha kolla, Jag siktar på dej, hoppas du gillar mina kulor Du ligger på marken skadad och jag leker med dina sprutor Ditt kranium är segt som fan, anar att du har en plasst-hjärna Ojj ett hål u huvudet till, jag diggar min kasst-stjärna Efter att ha ätit upp din hjärna är det disk-dags efter det drar jag nog ut på stan och delar ut Fist-fucks Sist o mins, du får en Uppercut som frisören som bor åvanför mej ( ha ha ) Ligg du o skriv här i skogen, Det är ingen som hör dej...
aja, Skriv vad ni tkr!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|