I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dust och Zteve-O - Ni hade iaf tur med vädret...

Vår Hiphop - Lyricism

   

2008-07-30 01:54

Dust och Zteve-O - Ni hade iaf tur med vädret...

Killah Zteve
Dusty tänder en spliff, lägger det chill och sätter din bitch
ute väntar jag tyst, för ingen känner väl till the getawaykid
Gör du ett piss så löper en risk att du dör som en fisk
för jag har två hinkar betong och 4 insjöar att köra dig till
Whoakidz kutar för sina liv när stukad och killerzteve
kliver ut ur sin pimpobile...
För att bjuda på lite stryk tills ni ser ut som en korsning av mumin & lilla my
Så du rockar chill lyrik? Du har delivery?
det låter mer som chewbacca får omskurit sin kuk med en vinkelslip
Vi har sjukliga rim, och flyt som klassar med nilen
och grabbar på streetsen stannar och skriker
"allting ni skriver är heligt som saxat ur bibeln"
varje natt när vi glider och hustlar i bilen
Förstår ni? Det finns ingen konkurrens
när kidz baitar Fonky Fresh över beats från Boney M
Ps: Alla som remixar "A Millie" är wack
nästa vecka viker jag ut mitt liv som milliardär
ALLA SOM INTE LÄSER ÄR VÅLDTÄKTSMÄN...

Rusty Blade
Bang bang.. these guys let the heat blow
who else you thought did drivebys with Zteve-O?
or we do it professional style with the silencer
..... when you got your eye by the peephole
We just ridin around high by the weedsmoke
by the time sum fine dimes give us deepthroath
Fuck rumpsaft I get fame when I toke blunts
while you stay in the place where I grow bud
So whut if I smoke drugs like Bone Thugs..
This ain't an image it's my life I show off..
I ain't half baked, I eat the whole damn cake
n when my stash gone I'll go for the ashtrey
Bitches is waitin for me to pop the question
I'm waitin for these bitches to drop they dresses
Those tits on your chest is not impressive
Me in a relationship? stop the presses
I'm hittin on hoes with only one agenda....
to stick my dick in her hole quick then I'm gone
So whut if I'm addicted to dope, live with my folks
and everytime I'm on a date I'm picking my nose?
when your a fucking whore who strip by a pole
with your hands out for all my riches and gold
You bitches been told and if words dont matter
I talk to you with my fucking fist in your dome
We did the crime but ain't splittin the dough
that's why ya figures is low n ya still is a joke
You kiddies is broke - my spinners is chromed
But I'm not gettin my cash from spittin my flows
N you kidding me holmz.. your thinking too slow
Why should I get to your show if I'm missin my own?
Think ya seen some shit but Dust is the worst..
Have you bitch-ass regret ya mother gave birth
You gonna get hurt when the gun'll go burst
Nah you didn't spill Heinz that's blood on ya shirt
Yeah I've tried different jobs but none of em worked
fuck coming to work that's the dumbest I've heard
Minimum wage is for suckers and nuthin to earn
I'd rather cruise in my car and hustle my drugs
Scum of the earth snatchin money from church
plus the hat with the coins from the bum in the dirt..
I stick my dick out my pants and cum on ya girl
then I piss on a grave and throw my gum to the birds
whut!?

(Inlägget ändrat av Zteve-O 2008-07-30 01:57:56)

 

2008-07-30 12:30
Fett! Båda lägger det bra, tycke dom att gamle schteven har lagt det bättre.

Förstår ni? Det finns ingen konkurrens
när kidz baitar Fonky Fresh över beats från Boney M


flashiga rim.

I talk to you with my fucking fist in your dome
We did the crime but ain't splittin the dough
that's why ya figures is low n ya still is a joke
You kiddies is broke - my spinners is chromed


Tungt.


Holla at mee så kickar vi schtevie bwoii
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2008-07-31 12:02
dope.. ska skriva mer om det senare... men jag diggade!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller

2008-07-31 12:53
Riktigt dope det här, hehe fyndiga rader där Zteve, Dustys vers flöt igenom helt hehe nice skrivet... Fortsätt såhär! =)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-07-31 19:19
Zteve-o

Märker att du är ringrostig, att du inte skrivit på ett tag.. Men alltid kul att se någon över standard droppa, rätt kul text, men kunde gjorts bättre :-)


daasty

hehe, det var kuligt :)
be the change

2008-07-31 19:30
Zteve-O
Helt okej text.. Ingen rad som stod ut direkt. Fanns ett antal småroliga men i övrigt inget speciellt.



Dusty
Skönt rimschema som vanligt, men i övrigt inget speciellt från dig heller.. Fnissa till ett par gånger dock. =D

2008-07-31 22:54
tjena zteve läget

dusty... w o w

ärligt talat, detta stycket från din vers är mäktigt ill
love it:
"Think ya seen some shit but Dust is the worst..
Have you bitch-ass regret ya mother gave birth
You gonna get hurt when the gun'll go burst
Nah you didn't spill Heinz that's blood on ya shirt
Yeah I've tried different jobs but none of em worked
fuck coming to work that's the dumbest I've heard
Minimum wage is for suckers and nuthin to earn
I'd rather cruise in my car and hustle my drugs
Scum of the earth snatchin money from church
plus the hat with the coins from the bum in the dirt..
I stick my dick out my pants and cum on ya girl
then I piss on a grave and throw my gum to the birds
whut!?"

brukar höra Jus allah när jag läser många av dina texter

I ain't half baked, I eat the whole damn cake
n when my stash gone I'll go for the ashtrey
Bitches is waitin for me to pop the question
I'm waitin for these bitches to drop they dresses
- hur nice är inte detta då?

vi hörs

2008-08-01 01:48
Fan va nice Dusty la det, sjukligt fett!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Lyricist

2008-08-01 10:21
Tack så hemskt mycket för kommentarerna...Eller inte.

Togs min text bort i slutet eller? Vilka rader var okej, vad gjorde att den sög såpass mycket att den inte ens är värd att kommenteras?

Bet it was Dusty's fault:(


2008-08-01 12:59
Zteve-o var kung... och dusty var helt enormt nice... var det bästa jag har läst med dig på länge, riktigt ill mayne...


"I'm waitin for these bitches to drop they dresses"

- feting ill som ett getingstick
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller

2008-08-02 17:11
zteve rimmar så galet nice...

dust är bara ill rakt igenom!


I like!

PS. Smoke bush not afghan.
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment

2008-08-04 13:21
Gör du ett piss så löper en risk att du dör som en fisk
för jag har två hinkar betong och 4 insjöar att köra dig till

- :)

Överlag ganska bra av båda, skönt att läsa.
 

2008-08-04 15:01
Tungt shit gräbz... I betta get off my ass and write sumthin too...

Men phat crap dawgz

2008-08-05 20:36
Tack maddafakkers.. kul att se duvan droppa en kommentar också din gammle räv.. ja, du får allt se till att plocka upp pennan så hookar vi nåt

/Dus Allah
 

2008-08-07 15:22
Zteven e kung, stilen e lugn, fuck Sleepers som Kevin Bacon när vi skriver så tungt..
 

2008-08-07 18:49
Fett sköna rim
yeah boi!
Lyricist

2008-08-10 11:10
Tack faan!

2008-08-16 16:42
en till kan den väl få