blunder - nätter i sorg jag hänger på en bergstopp vid jordens ändejag tänker på dig och mig va fan va det som händede va som flaskan blev för full du skruva på en korkjag har tappat smaken på livet och tappat all orkförsöker hitta nån som ser mitt riktiga jagnån som inte får mig att känna mig svagse inte upp på mig jag ingen att dyrkavarje gång jag ser dig ber jag till gud ge mig styrkaingen kunde höra hur själen min skrek hur lyckligt de än börjar så slutar de med svekstjärnorna faller från jordens himla havjag önskar att allting blir som förr minnena du gavjag vill backa tillbaka tiden som har flyttom du gav mig chansen skulle jag börja om på nyttingen kan se hur hur kroppen min lider ingen kan se tyngden i mitt hjärta som svider ref:du var den jag väntat pådu var den jag ville få minnena och allt du sa/vill är du ska bli min igen en dagde här tagit väldigt hårt att du kan inte insejag är den glada typen nu kan jag inte längre lejag ska följa dina fotspår vart du än gårdet spelar ingen roll om de är höst vinter eller vårjag kan inte fatta att de här ofattbara skerallting kändes så bra men jag hade så feldu sa de kommer alltid va du och jagjag kände mig stark då men är nu känner jag mig svagdu har lämnat en tom plats kvar i mitt hjärtasom du och ingen annan kan ersättajag saknar dig när solen går upp som när den går nermen lyckan av dig kommer jag väl inte känna merjag hade mina underbarste dagar med dighur mkt jag än vill så kommer du aldrig bli min tjejhär är jag killen som vart krossad av kärlekkillen som hela tiden ville vara i din närhet