SPBK - Sätter Dej På Plats
JmKs Vers: Det ligger till såhär , Att jag möter vem ? Kallar dig för stanislav , HA , Är det ett skämt ? För du är lika mycket rea , Som en röd prislapp / Du blir ensam på ikea , Som en nörd i hatt / De som sagt är sagt , BÖG , Vakta din tunga / Jmk mördar inatt , Kortet är lagt / SÅ Sakta med hast , Du har en vårta och kvast / En svart katt , Som är lika död som SCHAK MATT / Jag behöver inte slösa , På min energi / För stanislav kommer bli skjuten , Som kennedy / EY , Jag kan vända vy , Så du känner dig yr / Jag ger ett skott med fyr , Som kan döda din by / ha
WeestbYs Vers: Ey , Jag hockar upp med en vers 2 , DU BLIR KÅT / Du säger du älskar mig , Och att jag är din idol / VERKAR SÅ , Men jag dissar dig nu grabben / Det är din tur , Att hoppa av från pallen / FÖR DU ÄR KASS , Ta ditt pick och pack / Och ränka din fame , För den dör om en kvart / WeestbY , Krossar dig , Som om att du vore värme ljus / Tack gode gud , Att vi bara hadde kul / Det är dags att avsluta , Slakta grisen / stanislav går på isen , Och den spricker med tiden / att dissa stanislav är inget hypeförsök/ ja har redan satt dej på plats så gå o dö/ ja lovar på allt att malek kommer lägga sig i/ precis som förra gången när ni startade beef/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|