Andra Sidan - Håll käften [TjippY's och reff]
Innan ni läser den här, så va medvetna om att det bara är en text på skoj, vi gör inte sånt här på riktigt, okay? Jokerns vers/verser kommer i övermorgon typ, men den är klar lär vi spela in och inte lägga upp här. /TjippY
-TjippY-
Andra Sidan steppar in som hungriga asgamar Käkar resterna av kaxiga, flummiga talkvarnar Kläcker huvena som ägg och käkar hjärnsubstansen Blod faller som regn, medan vi börjar käka halsen Vi är så motbjudande att din magsäck gör uppror Jag kutar från scenen, mentalt väck av puffror Får sällskap av Jokern som hinner ifatt Han säger glatt (fittor brinner inatt) Jag tar han på allvar, så vi snabbar upp tempot Nån spärrar vägen, jag fuckar upp fettot Två slag mot huvet och fittan ligger på marken Tänker till, fattar, springer som vinden för larmet Någon drar mig i armen, säger åt mig å stanna Jokern skriker (FUCK OFF!) och slår han i pannan Han ramlar, ner på marken och gråter Jag garvar och hör (TJAFSA INTE MED JOKERN!)
Ref x2
Håll käften, idiot sluta snacka Håll käften, stäng din mun och börja backa Håll käften, annars känn dig fuckad Håll käften, annars börja akta
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|