App - lugn och fin punchpralin
Okej, det här är slöseri på tid men jag har jättetråkigt det här är till han som skriver engelskspråkigt..väldigt dåligt om du skriver en text om mig lova att slopa den för dina dissar missar målet som sovande domare Allvarligt hsk du borde fan hamna på sing-sing för att du skriver dina jävla texter på Engrish... Din hobby är att bli rövknullad av hela frölunda och dina dissar missar målet som dövstumma du är typ en sjötunga...sluta bråka med vithajen dina texter är fan...som den här freestylen --> Länk till http://youtube.com/v/VGiHKmltt2k "fist" hit och "fist" dit, i klarspråk; Han vill fista killar och slår han någon i ansiktet är det för att han siktar illa du är jävligt bränd som felsidade rökare och dina dissar missar målet som snespringande löpare Så hej på dej Nathan Lane! Jag kommer fortsätta 'sippa hatorade' sålänge du kallar dig hiphop för att du lyssnar på Macy Gray du hamnar i kylan som utkastade vitryssar för dina dissar missar målet som urkassa skidskyttar 'hansomknarkar' lider av ett oerhört övermod för enligt honom är en stukad högerfot en överdos du är ett riktigt stolpskott när det kommer till hiphop och alla dina dissar missar målet som ribskott hela din stil är en stor cover på 'Åka pendeltåg' så du bemöts av sträckta långfingrar, ett vågat teckenspråk Jag är som organismen och krösus - förbenat jättebäst medans dina dissar missar målet som en försenad efterätt
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|