I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Question The Truth

Vår Hiphop - Lyricism

2008-07-25 23:26

Question The Truth

It's funny how much you can deliver through music
While it's all about what we're realistically doing
Like the similarities between magicians and losers
We're constantly given descriptions of these visions and futures
I prefer lyrics, developing vicious improvement
Chemical reactions happen, causing blizzards and fusion
Have you ever wondered if life is a picture or movement
Personally, I've viewed life as a brilliant illusion
It all seems to be fantastic when you're closing your eyes
Discovering all kinds and types of glory in life
Suddenly you awaken, facing the issues and trouble
And you want to escape reality and live in a bubble
Ever felt deceived, wanting to keep your friends in a tube
Then you manage to have every word expressed in the booth
I've realised that I might have learned a lesson or two
Hmmm... I guess it's a wrong action to question the truth

Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-07-26 11:02
får väl uppa
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-07-26 20:07
orka..
AMICI DI NESSUNO

2008-07-26 23:05
Palla med lyricismforumet, kan någon mod ta bort tråden hehe
AMICI DI NESSUNO

2008-07-27 18:58
Nice shit detta...
Helt klart alldeles för några som kollar till ditt shiet

BLESs
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!

2008-07-28 00:56
tack för din kommentar broder... synd att folk inte spanar in texten :/
AMICI DI NESSUNO
Rappare

2008-07-28 12:25
Riktigt nice faktiskt, flyter fint i min mun :)
soundcloud.com/andfour
facebook.com/OLVR.RAP

2008-07-28 19:38
tack man hehe :D
AMICI DI NESSUNO

2008-07-29 13:20
fan whoa
AMICI DI NESSUNO

2008-07-30 13:12
helt sjukt
AMICI DI NESSUNO

2008-07-30 16:38
jo de va najs :)
skulle kickat direkt om de va min
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-31 12:47
Hehe tack man!! :)
AMICI DI NESSUNO

2008-08-02 02:18
Detta är fett, samtidigt så fastnar jag inte på det för att de känns att du fokuserar för mycket på rimmen och samtidigt försöker använda en avancerad engelska... Tror inte du behöver det, du har bra engelska och behärskar den tillräckligt bra nog för att krysta fram din text...

Till den andra texten som du lagt upp... Hidden något.. Där är samma sak, fokusera inte allt för mycke på rimmen, utan själva deliveryn också.. Och ta dig o kragen för fan och skriv längre texter så du får något mera sagt.. Du har potential och kan detta bättre än nog alla 15åringar i whoa...

Yo
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-08-02 02:40
Jag håller med ovanstående, du är jävligt duktig på engelska, men du behöver inte göra så ansträngt. men fett big up!
Fucks your life up crew
Tjabo!

2008-08-02 12:08
coolt, nuff said!
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2008-08-02 19:46
Superfet, riktigt jävla fett. Du är sjukt duktig och har riktigt jävla mkt potential.

2008-08-02 21:27
hehe tack allihopa!!! värmer som fan att man får lite respons, aa ska försöka att få det låta lite mer naturligt och kanske ha lite mer mening i texten också, men tack!!
AMICI DI NESSUNO

2008-08-02 23:16
Sjukt fet text, kanske lite väl snygga ord ibland, men det var snygga rim. Tänk på att hiphop inte handlar om vem som kan mest avancerade ord, utan vilken känlsa man förmedlar, peace.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2008-08-03 12:32
tack hehe aa ska tänka på det man!
AMICI DI NESSUNO