Noodel-Hata mig baby
du var min ängel, du öppnade min himmel men ut kom regn... så nu är vi bara vara vänner ligger kvar i sängen, blickar över axeln och den långa väg vi färdats...bäst att spara på bränslet dagar blir till nätter och om ingen väcker mig ur min position vill jag ligga kvar i veckor. jag har det bättre om jag får min ensamhet att döva mina känslor och skavsår ifrån täcket. hata mig baby, men jag måste resa bort, hitta mig själv och få vara lite självisk. staden är identisk som när vi träffades men vi har ändå vuxit upp sen barnen ifrån mellis. du klarar dig älskling, du är en överlevare och dagen då du vill ha barn en underbar förälder. min saknad är oändlig men dags att byta blad så jag fuktar mina läppar... med smaken av ditt läppstift
hata mig baby/ genom glaset på ditt fönster gatorna står tomma/ men staden ligger öppen hata mig baby/ jag har tappat rösten men när jag-/ drömmer om dig pratar jag i sömnen
hittade ett reggaeinfluerat beat som jag började skriva lite till...ingen jättetext men den passar jävligt bra till beatet..får se om det blir något inspelat....
http://www.myspace.com/noodlestyle
|