Dirty_flowetry - Á la session Nigguh whut, du är inget hinder för mig...så i brist på respekt ger jag fingret till dig... plus att jag fingrar din tjej, den jävla subbanDin whitetrash maddafakka, face it dawgom sisådär 10 år kommer du bo i en trailorparktillsammans med en slappfitta och hennes 15 barn.. Som du tvingas försörja / så... efter du läst den härtexten så är din framtid förstörd.. innan den börjatOch det är inte det minsta underligt/ att när du tror att alltingbörjar falla på plats, så är jag där och baxar din sista pusselbit... För det är sånt jag gör och jag trivs med detså ät min skit och skit ner dig, bögjävel...Din fattiglapp, allt du har i din varukorg är en havrebolloch allt som finns i din sketna plånbok är en matkupongDet här speglar ditt liv, sug på den...och om du tror jag köpt en spegel till dig så tror du fel... för du är för ful för en, så kuk i digNu ska jag knega på, jag är hardworkin' maddafakkasom dealar det bästa tjacket på tåget mellan Falköping och HalmstadSå hojta om ni ser mig, yo!