Andra Sidan - Hata alla (TjippY's verser)
Ännu en ofärdig text med endast TjippY's verser. Jokern skriver sina när han besöker mig (är det nu blir). Peyz, kommentera! /TjippY
Tjippan glider in med ett fucked up budskap Kämpar för att alla ska fatta att tiden är dyrbar Jag var alltid annorlunda än dom andra barna Och jag fattar ingenting av en gammal vana Jag är hatad av alla så jag hatar alla Logiskt eller hur, nu ska alla bara falla Död åt mänskligheten, död åt omvärlden Du är bara omtyckt dödskall, ungefär som Sälen Är det nån som börjar battla, visst slår jag dom Tvångsmatar mina fiender med molotovs Käkar dina lungor, märker att dom smakar salami Och kör så tung skit att jag skapar tsunamis Jag bryr mig inte om du är värsta cashsnobben Du får en spikklubba uppkörd i din näsborre Jävla hora!
Kalla mig knäpp, kalla mig psykopat Så får du besök om bara ett litet tag Du vänder dig om, ser min sjuka skepnad Som är det sista du ser innan du slutar leva Jag är arg, för jag har inge pengar på kortet Därför ska du få en jävla slägga i foten Folk klagar på att jag kör krystade rader Och det är därför du får en jävla yxa i magen Kalla mig galen, det gör ingen skillnad Och det gör uppenbarligen inte mig mindre skillad En iskall freestyle från en slitvarg med skrivkramp Jag är skitarg, därav mitt onda genigarv Skriker och vrålar, ett sätt som är skitäckligt Vill du ha mer eller har du fått tillräckligt? Jag hatar, hatar, hatar hela världen Och det är därför jag är en sån elak jävel
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|