Är den jag är och kommer så förbli
Är den jag är och kommer så förbli
japp O.J det är så jag tilltalas, ett levande fenomen äter rappare som er till vardags, på kvällen leker jag komet
jag går mot strömmen, säger vad jag tycker och tänker hatar falska människor, sprider rykten och spelar vän men
jag vet! har ett sjätte sinne, så jag ser igenom lögnen hatar myttomaner, hycklare och alla som spottar lögner
ingen är som mig, jag är helt unik, spelar sinnessjuk i ditt hem, på ditt jobb och i var ända butik, slipper ut
tjejernas favorit, 3 stycken på en helg, REKORD! jag är player/casanova det säger ju sig själv, SÅ HÅRD!
som ett titanblock, ser du mig i action så kommer du få en chock skriver texter som jag vill på mitt sätt, 24/7, hela dagen, nonstop
kommer till din fest, skiter i att knaka, sparkar upp dörren O.J är namnet men dom kallar mig :"jävla skitunge!"
du säger du har fans, hm i snitt vilken ålder? va?va? vi skulle battla, men du la dig direkt på golvet, ha ha
jag fick din skiva, lyssna på din låt, vilket shit! för i helvete tala klarspråk, hörde inte ett jävla piss
nåt mummel om vapen, knark och brudar du är 14 allt du får är när du är hemma och hudar till Redtube och en skål med ljumna nudlar
folk slänger lätt lite hat åt mitt håll, fattar inte varför känner mig som en tvättkorg, gangster...
men IRL är dom ens bästa vän säger inget och håller bara käfften
falskhet, falskhet en stämpel i din panna jag vet det, jag vet det slicka röv hos någon annan
jag hänger bara med dom som alltid varit där för mig som jag är där för dom, och jag bryr mig inte äns om dig
har dom vänner jag behöver, och vill inte ha några nya spelar inte roll om du försöker, äkta är dyrast
äkta, äkta det är så det ska va har du en annan uppfattnig så tycker jag du kan dra
jag är den jag är och kommer så förbli sexmissbrukare och hiphopare, japp det är min stil...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|