Eftersom det här då var en sann historia måste jag hålla med raymo om det där "hade jag varit en tjej och blivit våldtagen blabla". Tycker du bara har en större anledning att lägga ner nån dag på texten när det är en kompis till dig det handlar om, och få en känsla över det hela som får en att verkligen vilja sörja för henne.. Om du förstår min poäng? ingen ursäkt att säga att du bara slängde ihop den väldigt snabbt, personliga saker eller sånt som gör en berörd (personligt, du då) brukar inte vara så väldigt svårt att skriva. Tycker du inte borde lagt ut den ännu för själva händelsen du skrev om är väldigt intressant och kunde ha gjorts mycket bättre med mer tid nerlagd på den. Tycker själv texten inte var ett dugg berörande som jag vill att denna ska vara. Så att, ah.. näe jag gillade den inte, hellst inte när jag fick veta det där, att det är en sann historia och att du bara slängde nått snabbt.. väldigt opositivt i mina ögon. Gör gärna om den, med hons skräck, ur hennes synvinkel, tankar.. Att hon blev våldtagen vet man, du behöver inte beskriva allt ur "din" synvinkel, beskriv det från hennes. Då hade det blivit bättre och mer läsvärt Nu fick du lite tips på det jag hade velat se, hoppas du gör om den och gärna längre och mycket mer tid på den.. ta reda på fakta om våldtäckt, avsluta med sånt.. Visserligen gjorde du det på ett ungefär :) menmen, hoppas på att se denna fast med mer känsla som sagt :) ha det / DMAt
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker