I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

No matter what I say you motherfuckers feelin' it!

Vår Hiphop - Lyricism

2008-07-02 22:36

Give me a beat I would be cop killin' it
Ridin' my dick like Im top billin' shit
Only crazy motherfuckers I be chillin' with!
I meet a retarded bitch that said; who fuck´t you?
Most rewarded that I did was; I fuck´t em' two!
So fuck this and that
smoke spliff and kill brat´s

Cool guys who think they are somethin-something
3 38.s make´s them somethin-something UNDERGROUND
You are wack as fuck! And you wonder about MY sound?!?!
Fuck you, fuck you´r family! yall on my hit-list!!
Smack you so hard you have to shit fist´s
Rock with me, quick! before i get pissed!
Please! insist, or I'll take you´r wrist and..
I'm gonna tell ya one thing! It ain´t gonna get kissed!

ARRRRHHHHHHHH. Som sagt, mina texter kan inte gemföras med några andras. För jag skriver på mitt egna psykiska sätt!! MU-HA-HA-HA-HA-AAAAAAAAAA

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-02 22:52
HAHAHA MAYN!

HELT GALET ! :D
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2008-07-02 23:02
Nej fan.. Vill inte vara en surfitta men alltså.. Engelska är inte din grej mannen. Du har inte utvecklats det minsta lilla sen jag först läste dina texter.. Fortfarande ointressant innehåll (småkul ibland), jobbig grammatik och undermåliga rim. Förstår att du förmodligen skriver för att det är kul osv men känns väl ändå som jag måste påpeka detta. Mitt tips är att du satsar på svenska om du nu vill skriva mkt, eftersom det är 10000 ggr lättare med ett språk man hanterar bra. Hur som helst, se detta som något konstruktivt. Ha det fint mannen, älskar dig ändå! =D

2008-07-02 23:37
fet lyrik på eng, haha gemföras ? wtf, ok stavning i eng, men fuck svenskan där? Jämföras.. ffs.. :)

hehe keep it comin'
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2008-07-03 00:35
Whoas regelverk förbjuder mig tyvärr strängeligen att framföra kritik på det sätt jag känner är lämpligt när det kommer till hsks texter.

2008-07-03 13:41
Hahahah Ray
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2008-07-03 21:06
jeppehehe P18

Vet att du gör ;) .
Fan skriver bara när jag är uppe i varv efter arbetet eller bara rent av uttråkad.
Skriver som du sa, för att det är kul & drar ut på tiden :)

Försöker inte bli bättre som ni för jag har ändå ingen framtid inom RAPLIFE! :)

Timon_B P20
HAHA!! jag märkte det nu också. hahahahahahahaha
Tack :)

Jung blood. Tack så mycket :D

App
Vet ej hur jag ska tolka det, men tar det som ray försökte "internet mobba" & du skulle väl bara vara tuff & skriva HAHA. Du kanske har ett liv här, men tror inte så mycket utanför datorn.

Raymo P21
Nej det är så putti nuttit att trycka ner folk AWWWHHH
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-03 21:14
Jag skrev ned tecken som symboliserar skratt då jag tyckte att det var en rolig kommentar.

Texten vill jag helst inte kommentera.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2008-07-03 21:34
Seriöst, betyder hahaha, skratt?
Vänta, jag har levt i mitt rum hela mitt liv & jag fattar inget.

Texten vill du inte kommentera?

Slipper helst din överklassiga kommentar som där förmodligen bara kommer stå att; Ja, jag är ju mycket bättre än detta. För vet du vad? Sitter bara hemma & skriver texter men jag är skit wack på att rappa & kommer aldrig blir något bra på det. Men jag är bra på att skriva texter & skryter gärna om det på internet för att få respekt!

2008-07-03 23:12
fet text med grym attidyd och bra rim, inget minus med den här :)

Brats ska döööö!!!!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2008-07-04 01:57
Jag tyckte att du börja nice med:
'No matter what I say you motherfuckers feelin' it!
Give me a beat I would be cop killin' it
Ridin' my dick like Im top billin' shit
Only crazy motherfuckers I be chillin' with!

men sen tyckte jag inte att det var så bra i ärlighetens namn men samtidigt kändes det inte som du suttit och filat på texten speciellt länge!

hade bra
Stop screamin, you know the demon said it's best to die
And even if Jehovah Witness, bet he'll never testify, D'Evils...

2008-07-04 02:15
Nej det är så putti nuttit att trycka ner folk AWWWHHH

Mm för det är inte så att du har postat hundra texter och battles där folk (inklusive undertecknad) ger dig konstruktiv och snäll kritik på hur du ska sluta vara skitdålig som du bara ignorerar och viftar bort med ditt vanliga "HEEhehhEH jag har min egen stil!!!!!!11", vilket bara är en omskrivning för att du är för lat för att göra något åt din dålighet. Folk som bortförklarar negativ kritik, ignorerar tips och bara är ute efter beröm har i mina ögon inget som helst berättigande på ett sånt här forum och du hamnar därmed längst ner i näringskedjan tillsammans med bazookajoe och liknande skämtfigurer.

Sen undrar ju jag hur du vet att App är "skit wack"? Har du hört honom rappa?

Nej, jag trodde inte det, för det har nämligen jag och även om han på intet sätt är en ny seron så skulle han förstöra 95% av alla som släpper sina låtar i audioforumet här på whoa om han ville.

2008-07-04 12:11
niickees P16
Tack :) schysst!

T P20
Tack :)
Nä har inte finslipat på texten, har bara skrivit 2-3 bars då & då när jag är uttråkad eller uppe i varv efter jobb som jag skrev där uppe :)
Men schysst att du digga dom raderna.

Raymo P21
Ja jag är för lat för att ta åt mig kritik. Herregud? Läste du inget utav vad jag skrev där uppe eller? Snälla. Jag tar åt mig konstruktiv kritik & FÖRSÖKER slipa på det lite.
Men jag har absolut inte mycket tid nu längre ( tog studenten & har jobb )

Som sagt; Jag skriver för att det är kul & tidsdrivande. Bryr mig inte så mycket om din KRITIK. Men men kör du ditt game så kör jag mitt.

2008-07-04 20:31
Vet att ni diggar skiten så upp

2008-07-06 05:36
ahhh kröka

2008-07-12 12:29
g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-gaaaaaangsta