Garbo: jag dissar han... okej yeah yeah..jag dissar han som jag gör med alla andra,han tror att han kan skejta, men han bararamlar,han dansar för tjejer men dom bara PLAYER! men du e så ful, jag dissar alltdu säger!! nu e det kört, för han som snacka skit ommej,han tror att han kan skejta men hane en fucking guy! han tror att han e coolnär han gör ett trick, oj han ramla och satte huvet mitt i prick.han tror att han får brudar,men han ärså jävla ful.har bananer på kepsen och tror att han får en brud!jag dissar han som jag gör med allaandra,han tror att han kan skejta men han bara ramlar,han dansar för tjejermen dom bara PLAYER!men du e så ful,jag dissar allt du säger!jag tänker dissa han, tills han ber omursäkt,för allt han har gjort,det här går som smort.okej motherfucker du kan sticka från mitt liv nu! jag e bättre ändej så fatta fakta B nu!jag dissar han som jag gör med alla andra,han tror att han kan skejta menhan bara ramlar,han dansar för tjejer men dom bara PLAYER!men du e så fuL,jag dissar allt du säger!