Bregee - Tårar från ett kryp jag kliver upp på natten och tittar mig själv i spegelnlever efter mig själv men många lever på guds reglervars är felet? på dom som inte kan leva för sina känslorvälj en egen väg, jag lever med mina block och mina pennorjag har testat mig på kärlek och förhållandenmen varje gång så har tydligen flickorna för många mänså jag drar mig tillbaka, med blicken ner mot markenförsöker tänka på annat men jag har en gråtfull klump i halsentillsammans med mina minnen så gråter jag mig till sömnstankarna flyter på och mina känslor verker ömntjag har glömt, men jag minns då jag va i stockholmhon sa så jävla mkt ja det minns faktiskt ocksåflickorna i mitt liv har oftast bara pratat struntmedans jag försöker att leva med sunt förnuftjag får ingen luft när jag, tänker mig fram på nattenjag kämpar och jag kämpar men jag råkade tappa krafteningen har förmågan att se tårarna från en liten spindeljag vill inte behöva gråta, knyter på mig en ögonbindeltyget blir blött och likaså min hudmånga har någon att älska men jag undrar när är det min tursitter ofta med mig själv och fantiserar i min innre världförsöker slita mig fram men sitter fast som i ett spindelnätjag är inte tuff, men där emot är kärleken detallt jag sagt och säger är sant och jag menar verkligen detförsöker att stänga av och manipulera allt jag kännerbehöver verkligen stödet från brotherz och mina vännerni är allt jag har, plus veronika peter och melinamamma pappa och syster, som får en att sluta grinamen ibland så kan det hända att känslorna om livetblir alldeles för starka, och det är därför sitter och skriverbeskriver, om mig och mina tankarmen i slutändan så kommer endå hjärtat sluta att bankapeyz till manne.. pour.. heddemus.. räven och pyz. ni är min bröder..alltid aiight? ni vet vad som händer, word up till hzlum snubbarna ocksåhär kommer dom sissta orden från det gråtande lilla krypetkärlek till musiken tar tag om micken som ett strypgreppflyt rätt precis som på sjön kan det vara bra med flytvästför utan den så drunknar man i sveriges egna skrytkäfftvi lever bland hat och svek och även massa lögnerman försöker slita sig fram, med massa kassa lögnerjag ljuger för mig själv, och försöker accepteraatt den sanna kärleken aldrig kommer tillbaks nåmerapeyz