Bregee - Tårar från ett kryp
jag kliver upp på natten och tittar mig själv i spegeln lever efter mig själv men många lever på guds regler vars är felet? på dom som inte kan leva för sina känslor välj en egen väg, jag lever med mina block och mina pennor jag har testat mig på kärlek och förhållanden men varje gång så har tydligen flickorna för många män så jag drar mig tillbaka, med blicken ner mot marken försöker tänka på annat men jag har en gråtfull klump i halsen tillsammans med mina minnen så gråter jag mig till sömns tankarna flyter på och mina känslor verker ömnt jag har glömt, men jag minns då jag va i stockholm hon sa så jävla mkt ja det minns faktiskt också flickorna i mitt liv har oftast bara pratat strunt medans jag försöker att leva med sunt förnuft jag får ingen luft när jag, tänker mig fram på natten jag kämpar och jag kämpar men jag råkade tappa kraften
ingen har förmågan att se tårarna från en liten spindel jag vill inte behöva gråta, knyter på mig en ögonbindel tyget blir blött och likaså min hud många har någon att älska men jag undrar när är det min tur sitter ofta med mig själv och fantiserar i min innre värld försöker slita mig fram men sitter fast som i ett spindelnät jag är inte tuff, men där emot är kärleken det allt jag sagt och säger är sant och jag menar verkligen det försöker att stänga av och manipulera allt jag känner behöver verkligen stödet från brotherz och mina vänner ni är allt jag har, plus veronika peter och melina mamma pappa och syster, som får en att sluta grina men ibland så kan det hända att känslorna om livet blir alldeles för starka, och det är därför sitter och skriver beskriver, om mig och mina tankar men i slutändan så kommer endå hjärtat sluta att banka
peyz till manne.. pour.. heddemus.. räven och pyz. ni är min bröder ..alltid aiight? ni vet vad som händer, word up till hzlum snubbarna också
här kommer dom sissta orden från det gråtande lilla krypet kärlek till musiken tar tag om micken som ett strypgrepp flyt rätt precis som på sjön kan det vara bra med flytväst för utan den så drunknar man i sveriges egna skrytkäfft vi lever bland hat och svek och även massa lögner man försöker slita sig fram, med massa kassa lögner jag ljuger för mig själv, och försöker acceptera att den sanna kärleken aldrig kommer tillbaks nåmera
peyz
http://www.myspace.com/bregeeochpour
|