Fegon & Plastsoldat - Nattext, fuckface
Fegon: Fegon och Plastsoldat, kickar nattsession när vi har svårt å sova Bitch börja fan inte le, för dina framtänder luktar Gorgonzola och då blire våldtäkt, ingen sån som när det drabbar en själv utan en sån där härlig våldtäkt som när det drabbar en tjej När man kommer med sin omkrets på tolv decc Slappar henne sen..... och ger hon vår autograf
Plastsoldat: Då var det daxigen!! Är det nån som vill nått? vi spöar skiten ur er fast vi har käkat 100 st stilnoct Ta er mod och käfta med oss och ni blir blåslagna, fastbunda på en stol och tvångsmatade med tånaglar Så bäst ni håller käften som en jävla handväska annars får ni sparken innan ni ens har blivit anstälda!?
Fegon: Det finns inga genvägar; sa Farbror Barbro Så vi kör för fulla muggar som bajjamajjor Jag har inte tid att stanna, vill du snacka? jag lovar att jag blir förbannad, din lilla slampa "Fegon du är rutten !!" - Nej, jag har en äggmacka i fickan men du är pantad ! *Trycker upp en PET-flaska i fittan"
Plastsoldat: Du kan förneka att det bara är struntprat men vi vet att du är så fattig att du äter hundmat Du är inte så gammal än men du kan räkna med det att du kommer fan alltid se ut som en jävla bäver Visst! ..Vi kanske är i trottsåldern men vi får ändå dig att framstå som ett jävla mobboffer!
Fegon: Jag gillar att dejta i parken, för det blir vad man gör det till, speciellt eftersom att jag har Hagamannen som förebild. Och skriker dom, kan dom se när nagelbanden brister hur adamsäpplet spricker.. Grr, jag blir en sabeltandad tiger Och sen typ... biter jag av deras öron *hopp och studs* Springer och sparar dom omsorgsfullt i en Boston Burk
Plastsoldat: Jag och fegon har alltid varit stenhårda och så stor i käften att vi utan problem kan snusa tepåsar Du får texten rakt i ditt jävla tryne bitch så sluta genast upp med kalla dig själv för lyrecist du vet om att jag är den bästa i landet så dra åt helvete och kolla min text; Med Pennan I Handen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|