TjippY - Mongorader Jag lackar ur, kör ner en dynamit i din navelDu blir så skraj att det luktar skit i sänggavelnDet verkar ju som att du är stolt och glad menJag kommer ta ditt liv med dessa mongorader Du får ett hål i magen, och ett hål i pannanDu år långt ifrån mig, som bondgårsgrannarJag är förbannad, om det nu inte märksDissar skiten ur dig bara för att du är sämstDissen förstärks, genom att du bajsar på dig Du är så jävla keff att hela världen skrattar åt dig Sluta med gråten, för du kommer ju ingenvartSom en sköldpadda uppochner i djup sandSjukt va, men du behöver nog inte gråta merKommer sparka dig så hårt i magen att skon åker medDu gråter mer, ska jag behöva slita av dig käkenOch ta den tillsammans med allt annat skit som jag äter!?Det är säkert, jag är en kannibalSom kommer käka vad som helst med marmeladMed smak av choklad, som nutellaSå kan du hålla käften nu snälla?Jävel på å gnälla, du får en gaffel i arsletEtt slag i skallen så du får halsen i markenVärsta fighten, men mannen du krossasMed tanke på din hjärnkapacitet så händer det alltför oftaMen mannen softa, nu är snart skiten överSnart ligger du på marken, död i likhögenVärsta bögen, och dina vanor är inte fräschaSka du peka finger åker det automatiskt upp till näsan