I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bdn - jag önskar så att tiden stannade för oss

Vår Hiphop - Lyricism

   

2008-06-18 01:18

bdn - jag önskar så att tiden stannade för oss

Månen hänger lågt här när jag tänker. För allt jag vet är vad jag känt. Det skulle sluta här med en måne alltför tung. Vi hänger oss för kärleken men vi tar oss alltid upp igen för att än en gång sänka oss i dyn. Jag vill vara som en fjäril, lika fri och ny som daggen. Kan du se mig nu? Jag ångrar ingenting men en fjäril flyger nykter.

Har du sett alla blommorna på marken än? Har du känt alla såren på huden? Har vi glömt bort att känna eller kanske har vi bara andats för fort? Älskling, månen hänger för lågt igen. Och jag undrar så, när går solen upp?

Varför ska jag förstöra allt. Och varför ska jag låta dig förstöra oss. Jag vill ha måne över haväng och snälla snälla ta dig hit igen. Vi kan vara varje fjäril som flyger förbi. Vi kan vara sommaren som vi älskar så och ge oss varandra med röda rosor inuti. Ditt hjärta, mitt hjärta. Vi är så mycket mer än tid.

Älskade Felicia, du heter något annat, men jag önskar så att tiden vi hade skulle ha stannat.

Du är verklingen Vacker. Och jag hatar det.


Jag tar sönder alla drömmar som jag har. En gång till.

fuck it...