Fleshbuck - Jag är vad jag är!
Jag har levt i en dimma men nu ser jag klart Att jag torska ser jag inte som ett nederlag Nu speglar jag, mina känslor i texter För nu vill jag framåt, jag ska lägga i växeln Sluta tänka på blazet som har sårat min mamma Kommer jag bli svensson som skålar med grannar Vågar jag stanna? Kommer jag börja igen? Kommer jag bli hittad skjuten till döds i en gränd? Har så många frågor, men ingen vill svara De stannar kanske till, men sen tittar de bara Vill ju sitta och prata med nån som förstår Hur det kändes inombords när jag plocka min gås Nu är det oftare så att jag tänker med huvet Jag vill att du ska fatta att jag känner mig kluven Mina stämband i strupen vill skrika vilt Om vad weedet har gett mig... Ingenting!
Jag kanske tappar min tro Men när det går för långt byter jag ammunition
Det är en erfarenhet, jag kanske pratar i sömnen Har kanske kommit på de saker jag glömde Ska inte hata och döma, jag vet hur det är Man bygger upp sig själv helt utan besvär Bara flummar iväg, det är alltid samma sak Han meckar och rullar och han passar likadant För aldrig trodde jag att jag var beroende När dom sa det till mig, "Ska jag tro på det?" Det gjorde jag inte, men innerst inne Kände jag att det var fel, men jag ville inte Bara fimpa spliffen, jag mådde ju bra I mitt perspektiv var jag softast i stan Jag säger fånga din dag, sen bara njut av den Livet, man vet aldrig vad man får ut av det Och snutar blir mutade av killar med cash Medans vi understående bara vill springa iväg
Well, kommentarer skulle vara kul!
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
|