TjippY - Amazing dizzing Du är så kass att du inte får någon andra chansFör när du kliver upp på scen håller du i din mammas handTa nu dina misstankar nån annanstansJag är inte Hannes, utan en annan man med samma namnJag här för att stanna, och att sno din bystiga mammaLikaså din pappa och din systers schyssta hamstrarDet gör detsamma, kommer knäcka dig så hårtAtt du inte kan blunda utan att tänka på min låtFör mina rader kommer att hemsöka digLika sant som att myror är jävlar på att föröka sig När TjippY skapar trubbel, bara å hämta brandsläckarnNär du försöker, börjar intresseklubben att antecknaDu verkar tyvärr inte fatta att du är sämstDina dissar fattar bara du o polarna som internskämtDu har blodiga händer, på grund av din mensOch din dialekt får mig att tro att du heter GlenVill du slåss sen? Är det verkligen nödvändigt”Ey kom då!” BIP BIP, nördsändningDu glider in, snubblar, med lukt av lökring(Rökring!) Skit samma, fortfarande nödrimJag kan ta din text, använda den som tandpetareDärefter som toapapper, så att du saknar arbeteSkriv en ny, så slutar det som samma sakKommer slita ut din tunga och gnida den där bakSå att du får gå rakt på sak, istället för att tjafsaDu ville ha smisk, men en diss räcker för att straffaJag skrattar, för din skit är fortfarande talk till min bakDu skämmer ut dig själv, precis som Mark in the ParkAlla wannabes, försök inte dissa för jag tar erEra dissar är så gamla att dom är utnötta av dinosaurier