BG - Nattliga Känslor BG - Nattliga Känslorjag knatar ensam fram på en liten vägförsöker att komma fram med min slitna självägen blir svårare för minsta lilla klivvilken tid allt ska ta utan någon vid min sidaallt jag begär och önskar är att nån tar min handsom kan visa mig kärlek och håller mig i sin famnjag har alltid döljt mina känslor med spliffenallt blir chill men slår mig dagen efter kickendet bankar och slår alla tankar har vaknatjag känner stor saknad mina känslor börjar klarnade e ju dig jag tänker på hela tiden all tiddu förgyller min dag och hela mitt livde e sanning ja skriver med pennan i handenmina tankar blir till bläcket som formas på pappretde hjälper mig att skriva om den dystra verklighetendå ja va nära att mista livet med bara centimeterpennan skriver mina rimm, dom sviker mig aldrigdom finns i svåra tider, nu har ja en given framtidförsöker se meningen med livet så jag kan le igenmen de känns fel min vän du är ju min hedersgästja saknar att ligga i din famn och bara mysase dina ögon lysa klart och hålla i din handså snälla försök baby, jag gör allt för digdu har mitt hjärta i din hand lämna mig inte självja skulle fan inte palla om du bara försvinnergår du din väg så är jag borta med vindendu såg mig som din felandelänk hela tidenden enda känslan ja kände blev förträngd & de sviderja greppar pennan en sista gång och sägerlämna mig aldrig du e den enda jag kännernu ser du ja har kommit till den vackraste grindendu skriker stanna förlåt men jag är redan i himlen
för du kan röka någonting som gör en skön och fårallting att kännas som det går att garva åt