16 rader - läsvärt skitsnack Whoa är antingen en snyft eller thuggishtävlan, men Gud är härför att berätta för dig hur ruggigt jävla ful du ärFul som en miljonär som inte får ligga i ThailandSå jag dömer ut dig efter noter och riktiga livebandså sluta skriva innan jag resonerar som Nas och Either upp er, jagsuper till för att knacka dig på axeln och spö upp skiten jag druckitKickar skit som ofta handlar om ditt lilla ollon som utgör halva kukenO när du fått mina rhymes på hjärna kan du inte tralla ut deså skynda, hämta skalpellen och glöm inte handledernaOkej jag är sjukt scitzo och har minst 20 liv på samvetenadet stämmer att massa röster slåss om min skalles förmenandemen fuck it när nån kallar dig sprutluder står alla förenadeLång jakt så när jag hitta er tyckte jag de kändes självklartatt våldta er horor, men blev förvånad när kläderna åkte av självmantKnackar din morsas dörr med två vinglas o en flaska häxa i sin handoch du trodde att hon smååt när magen börja växa, inte sant?Läs K.N.A.S Kapitel 1, 2an på g