TjippY - Knäckt
Kallar dig för player när du sitter vid PS3-an Och när du knäckt i Fifa så nöter du DS sedan Du säger att din text, den är skitsjuk Men samtidigt står där en hund och gnäller över ditt IQ Du får inga tjejer så du raggar på nyckelhål Hålet fylls inte ut med slak kuk så du trycker på Och din hund är inte sur för att den blev kastrerad Egentligen är hunden en spion som ser på när du masturberar!! Den har kameror överallt, bäst du gömmer dig fort Men du kommer inte undan, för den har tagit kort Och använder det som bevismaterial Och du är störande som försök till komedi i reklam Din dåliga rapp borde vara illegal Och för att använda freebeats borde du tvingas ta betalt Du skriver texter som om du hade dyslexi Du kontrar med ”jamen din låt är typ gröt med kex i…”
Ref x2
Knäääckt! Enligt vissa är du fag (Oh knäääckt!) Så jävla säämst, så jävla keff Din flickvän påstår att du har mens
Du och dina polare påstår att ni är skithöga Men jag tvingas lägga mig på marken för att se er i vitögat Mitt råd är, sluta snacka om att förstöra, råna, döda För det är kasst att rappa om sånt man inte skulle våga göra Du skriker ”Men kom då och slåss om du egentligen törs” Ja, ska vi göra igång eller vill du hämta dina vänner först? Den enda gången du ser vinnande strider är på bio Du skulle inte ens passa som en kladdpapper på mitt skrivbord Du säger ”bäst att hämta alla du känner, svenne” Då lär du åka på däng igen, för du har inga vänner Kommer kicka skiten ur dig, som att dricka giftigt vatten Tur för dig att jag ogillar bråk, har aldrig gillat matte Hela din stil och din attitydgrej är borttappad Och du är så jävla billig att du säljs på loppmarknad Vi borde lägga ner tjafset, så att du kan gå hem istället Till ditt gangsterliv i WoW där du går upp flera levels
Ref x2
Knäääckt! Enligt vissa är du fag (Oh knäääckt!) Så jävla säämst, så jävla keff Din flickvän påstår att du har mens
Ett enda stort skämt, och inte ett sånt man skrattar åt Det blir en så pinsam tystnad att du faller ner i gråt Du blir desperat, så du tar till alla medel Vill leka smart, och säger att det är rastistiskt med EM Alla frågar varför, och du säger ganska snart ”Det finns ju för fan inga afrikanska lag” Och du lackar ur när alla skrattar åt dig igen Du går iväg och mumlar ”Ah, fattar inte len” Du tar över en bondgård och skriker ”här bor nu jag” Men för att se din egna kuk använder du förstorningsglas I dina låtar tjuter du som värsta kåta dåren Så att din publik skriker FAN, GÅR DU PÅ DROGER? Du säger att du så gott som bor på slidor Men när du rapat upp allt bullshit lär du gått ner tjugotvå kilo När jag säger slå upp det i ordboken, flinar du som ett sär Och säger att du ska vänta tills filmen får världspremiär
Ref x2
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|