Andra Sidan - Är ni klara
TjippY
Andra Sidan är här och visar våra värsta sidor Försök lyssna på denna låten och festa till den Lycka till, den här är till för att slakta Så sluta snacka, börja backa, för hela din stil är fucked up Andra Sidan är här och vi levererar tung skit Ser jag ett offer, ler jag och tar en munsbit Tro inte att du är nåt, för du är så datanörd Att när du drar på semester så går du in på Google Earth Så jävla körd, fy fan vad keff Fy fan vad störd, fy fan vad sämst Du knäcks och krossas av Tjippens rader Ska jag komma ner till din nivå måste jag först hitta en spade Jag är skitsnabb som värsta elitmustangen Gladare texter? Du kanske hamnat i fel musikgenre ”Du är så mordisk, Tjipp, gillaru folk som plågas?” Jag sätter en kniv i ditt bröst som ett svar på din fråga
Ref x2
(Andra sidan, är ni klara?) Aldrig i livet, låt oss vara (Lägg av och börja besvara) Håll käften med dig eller betala
Jokern
Yo, Jokern är här, ska vi spela poker man? Nej det vill du inte för jag spelar inte med fags Är ni klara för det hoppas jag att ni är För när Jokern kommer är det bäst å va beredd på ett äg Jag sparkar dig så hårt i röven att du spottar ut spelkort Och det sista kortet jag drar är en joker så lev stort Jag kastar kortet på din närmaste vän Akta dig lilla pojke annars kommer jag bli sträng Kommer hytta med näven och skrika ”Ogi Bogi” Om du säger så så måste du vara helt toki Jag fick lov att klämma till det rimmet i låten För att jag kom inte på ett jävla rim på det här språket Ska vi spela basket nån tjockis så kommer jag använda han som boll Och hans jävla äckel morsa ser ut som ett jävla skogs troll! (Ta inte åt dig niklas) ”JAG TAR INTE ÅT MIG!”
Ref x2
(Andra sidan, är ni klara?) Aldrig i livet, låt oss vara (Lägg av och börja besvara) Håll käften med dig eller betala
TjippY
Du tittar ut genom fönstret och ser två gestalter Som går med stora kliv på den mörka asfalten Dom tittar upp mot dig och börjar flina Kastar in en granat och skriker ANDRA SIDAN! I nästa kvarter går vi fan bärsärkargång Jag står och muttrar ”Jokern, kom nån gång” För Jokern har kutat iväg till en pensionär Och skrikit högt ”RAGDOLL VARE HÄR!!”
Jokern
Ragdoll vare här det är vad jag gillar För Tjippan och jag är farliga killar Som gillar att bråka o team killah Jokern klampar in o nån japan skriker ”AH GOODZILLAH!” Någon blir arg när jag trampar på han ”Men vafan Chillah” Jag blir så rik att jag kommer skaffa trevånings villa Jag kommer trycka upp en dildo i din insida För det är vi som är DEN ANDRA SIDAN!
Ref x2
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|