Jung Sub - 18 bars!
Som sagt dina rader är asfula/ Min makt över lagen, bara att avguda/ Jag startar inte beef, för det är jag som avslutar/ Jag hatar dig din skit, känner din avundsjuka för du är liten som barnkukar/ Jag matar dig med min stil, this shit´s for real, nu får du magsjuka!/ Nu du lilla gubben ska du få dig ett rejält straffknull/ Snifffff, hmm? känner jag doften av haschlukt?/ eller en spliff, men det kanske bara var en armprutt?/ Att jag och mitt crew röker och spliffen brinner/ Jag gillar att kröka och är så hög att tiden springer/ Som ett timglas ser du ju själv att livet rinner/ Tar dig till världens butik, det vill säga källarshoppen/ Där får du fan se på erotik, shit, kolla värsta snoppen/ Didn´t got time for a whole song, so i wrote a session/ Youre level ain´t as high as mine, you should take a lesson/ Nu ska jag glida för att skjuta Slim, i din flickväns slida ska jag också spruta lim/ Mitt i våldtäckten så kommer det massa snutar in!/ Så jag pallar inte knulla längre, har så många brudar att jag klarar mig utan din/
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
|