I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

sjuk session - jxe

Vår Hiphop - Lyricism

Battlerappare

2008-05-21 14:25

sjuk session - jxe

jag är klassad som en ensamvarg till annarkist
l
utktar svett å kiss sittter själv puffandes på cannabis

och shit idag skulle jag till avväjningskliniken

baxxa pensionärens väska blev hämtad av grisen

ja kriminaliserar landet som en skurk iklädd rånarluva

med basebollträ fil å bandsåg i min tröjhuva

bär en bomb innan för byxan redo att explodera

har alla könsjudomar spelar ingen roll vem ja penetrerar

älskar med frälsta spetälska som älskar att festa

får impulser och ångest av att kappa penisen med häcksax

JoaquinRoyale
Battlerappare

2008-08-19 21:59
uppupp!!!!
JoaquinRoyale

2008-08-19 23:25
Aiight man... sjuk text? Nope... whack text? Japp.

Aiight öva mer på att skriva bars man så lär du dig tillslut.

Ett tips är att göra typ en låt med en handling eller nått. Att rappa om att lukta kiss o att man röker cannabis är inget att skryta om. Ett tips är att duscha och sen efter det avvänjingsklinik och "grisen" är sånt gammalt ord + det är inte tufft att vara kriminell man. Du gör vad du måste göra, inget annat.

Så när vi brytit ner den fake-gangster stilen så ska jag lära dig lite: Första raden var bra innan allt spårade ur. Försök att tänka ut "vad vill jag göra för låt" och du vill obviously göra en hardcore låt och då tänker du "vad vill jag få ut av detta" och då vill du såklart göra en låt om att du luktar kiss och röker cannabis. Skriv då varför du gör det.

Aiight hoppas det hjälper, peace.
Insane in da game let me hear ya shout
Battlerappare

2008-08-20 21:11
de va mest på skämt vet att de inte e tufft haha:) jag har skrivit djupare texter också kolla min myspace. så får du se aight:) peayyyyzzzz
JoaquinRoyale

2008-08-21 01:44
öva på, enda rimmet som verkligen var bra har du antagligen tagit från Snook - 17 juni (syftar på anarkist / canabis) Behöver inte vara så men jag får känslan av det.

Battlerappare

2008-08-21 14:43
den e gammal texten asså hehe , nae men nu när du sa de så kom jag på att de typ är med i en snook låt fast inte likadant
JoaquinRoyale