Dirty_flowetry - En skitkass session Chea, när jag står bakom micenså langar jag dom råaste hitsenOch medan du klurar på dom svåraste rimmenså har jag hunnit spela in 200 mixtapes.... på någon timme!Jag är i huset, inte för att spela upp min skiva din dummerutan för att knulla din bitch och driva in skulderFan, så fort jag ser dig vill jag genast slå dig,men när jag säger att vi ska låta nävarna snacka...så vill du spela sten-sax-påse, dumjävelAnyhow, Dirty är outstanding!Din stil är fallfärdig,och din brud är så jävla sminkad...att subban skulle vinna en clowntävlingJag är en pimp och får alla brudar att trivasgenom att gå på dejt - och bjuda på creampieYes, för mina tracks håvar in bitchesoch dina låtar får ingetmer än en plats i mina gamla lådor på vinden...Kände att det var ett tag sen jag droppade så ville rimma av mig lite...
Fan, så fort jag ser dig vill jag genast slå dig,men när jag säger att vi ska låta nävarna snacka...så vill du spela sten-sax-påse, dumjävel
Anyhow, Dirty är outstanding!Din stil är fallfärdig,och din brud är så jävla sminkad...att subban skulle vinna en clowntävling