Spades - Trots mina drömmar
1a, 2a versen på en kommande låt som ska spelas in typ imorgon eller något vill bara ha lite kritik på den innan
refrängen är inte klar ännu här är dock hur den är uppbyggd och så hata eller älska puss
_________________________________ Med alla dessa tankar jag vill slänga upp.. slår det mig att jag kanske ska växa upp jag tänker tillbaka till dagarna som liten (för nu för tiden vaknar man så sliten!) har slutat prata på beatsen som då jag hata polisen (för nu för tiden så vaknar man så sliten!)
jag lämnar ett skrik, och alla vänder sig hit vill slänga mig i avgrunden för att känna mig fri! så nu flyger jag snabbt i mina sista minuter och ser en ängel stå där nere och vinka vid slutet slutet av mitt fall och början på nå't bra fast.. som ni märker är det svårt att drömma så som jag för jag vill bort, bort ifrån verkligheten vill krympa och gömma mig bakom en centimeter med festligheter där jag slipper mänskligheten för vi lever så falskt att jag inte vet vad mina vänner heter
Även fast jag försöker, känns det som du ignorerar mig jag vill nog veta mer än att det bara jag som prioriterar dig du säger att det kommer ändras... och jag väntar men med handen på hjärtat var nog JAG en sommarkänsla... vill inte förlora dig, men du verkar bara glida härifrån så sluta spela teater, nu kan du dra isär ridån jag vill veta vad du tycker och tänker för mellan oss två, har jag nog för mycket av känslor och jag vet att jag är värdelös som ett jävla svin men varför ska allting vara enbart när du har tid? Jag har alltid funnits här för dig när det gäller och trots tjafs och så följer jag till erat landställe jag korsar världshaven, jag flyger som en fågel för att träffa dig och sedan få mera salt i såren men ja.. det måste bero på alla mina tidigare fel vill ändå säga att jag älskar dig Christina Anzén..
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|