TjippY - Om du dissar min stil
TjippY Om du dissar min stil
Alla snackar, men alla hämtar saker från luften Folk snackar om att man försöker va en tuff en Jag försöker inte spela cool eller kriminell Jag vill inte va nån cooling, vill bara va mig själv Så försök inte hindra mig, och sluta sprida rykten Alla dessa fördomar får en att lida mycket Man jag har själv valt vägen som hiphoppare Jag är stolt över det och fagen får inte stoppare Dessa jävla loosers vet inte vad dom snackar om Nån kallar en ”Rastafari”, var fan kom den faktan från? Fucka dom, dom vet ingenting om mig Jag går fram rak i ryggen och kastar bling på dig
Dissar du min stil, det är ju hur fel som helst Ska du dissa min stil är det bäst att du skaffar en själv Jag har ett råd vad du kan göra innan dess Du kan helt enkelt bara hålla din fula käft
Du klagar på mitt häng, men det håller inte i längden Bara för att du inte vågar sticka ut från mängden Jag rappar och handlar på topstreetwear För i hiphopvärlden är jag fan skitkär Vad tänker ni när ni kallar mig fula gangster? Jag tror jag vet, avundsjuka kanske? Men att hitta på bullshit är fan no lifer-varning För att jag har stora kläder så är jag en sniper rifle-galning? Snälla --- det låter ju inte ens logiskt Att klaga på andras stil verkar ju lite tråkigt Är det så att du kommer hem och hatar spegeln Och dissar andras stil för att du inte har nån egen?
Dissar du min stil, det är ju hur fel som helst Ska du dissa min stil är det bäst att du skaffar en själv Jag har ett råd vad du kan göra innan dess Du kan helt enkelt bara hålla din fula käft
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|