Caesar - Skrifter på mitt papper
Jag vette fan vilken hundras jag skulle välja Vill du ha en terrie säger du? Sluta dvälja Istället för att fråga mig när du redan bestämmt dig Köp hunden du vill ha, för jag skiter fullständigt i vad du valt Börjar bli trött på detta Trött på att halsa i mig 49 sexor varje vecka Trött på folk som frågar mig saker jag inte bryr mig om Trött på att förklara att för mig spelar det ingen roll Vilken tjej du väljer, måste jag slå dig Så att du ska förstå att problemet inte rår på mig Trött på att inte få en enda kommentar när jag frågat efter kritik Trött på att vara pank som fan Jag är trött på att fråga efter ett lån när jag ska ta bussen upp till stan Trött på att inte få röka ute på altan Trött på att inte ha pengar nog för att flytta hemifrån Trött på att gå till en arbetsintervju där de ser ner på mig Trött på att de ser ner på mig för att jag har häng och lyssnar på Eminem Trött på att Eminem inte går tillbaka till Slim Shady Trött på att han fortsätter skriva låtar om Hailey Jag är trött på att ha en garderob som inte ens är halvfull Trött på att tjejer inte frågar mig om jag vill ha ett engångsknull
Nåt jag skrev ner på 5 min..kommer knappt ihåg när jag skrev det...Minneslucka.
You keep believing, I'll keep evolving
|