Om du inte kan förändras
vår historia blir fan ingen sagamen lyssna en stund, det finns saker att förklarasaker som du aldrig kommer fatta över telefonsaker som har hänt sen du stack härifrånjag kan inte berätta nu, låter det vettigt?vart ska jag börja när en ursäkt inte räcker till?jag sluta höra av mig men du kommer inte tro mig när en anledning finns, men inte låter troligdu är 100 mil härifrån så vi kan inte träffasdu får inte åka hem och jag har inga pengarhar sjukt mycket skulder för jag orkar inte jobbaångesten på kvällen gör att jag inte kan somnakommer inte klara skolan, har missat fyra tentor,fått två nya diagnoser, och har en som utredning väntarspelar det nån roll när du inte skriver längre?jag vet vad du har trott om mig, men jag är ingen ängel
för mycket tankar kring vad som kommer händahur kommer allting sluta, hur kommer allting vändahur kommer allting bli och hur kommer allting ändrasom du inte kan förändras??
Det du gjort har drabbat alla och inte bara dignär vi träffades senast, minns du vad du lova mig?du ljög för mig då, så vad hände under kvällen?hur tror du att det kändes, jag blev sviken igen!martha ringde dagen efter och berätta vad hon settingen annan ville snacka men jag visste vad som häntoch hur tror du att jag mår när jag läst allt i tidningen?har sparat alla urklipp, vi får ta det när vi ses igenkan aldrig glömma helgen, och du måste fatta självvad tror du att vi gjorde? jag och tessan satt och grät för digoch jag sluta gå i skolan på grund av det som häntfår jag fråga dig en sak nu? känner du ånger?har du nån aning vad som hänt med oss här hemma?vi behövde dig men löste allting självaså kom inte och snacka och skyll allting på migför allting jag har gjort på sista tiden är på grund av dig