TjippY - Jag verkar förlora
TjippY Jag verkar förlora
Det är för sent att förändra mitt liv Jag misslyckas i varje försök Inom mig kan jag känna ett krig Och i varje krig är det nån som dör
Yeah, jag blundar ett tag och tågar tillbaka Till tiden då det inte fanns några lagar Det var så länge sen, för jag växte upp för snabbt Min slutsats är att livet är den värsta mardröm jag haft Saknar kraft, för hur ska jag orka kämpa När det inte finns en anledning att fortsätta? Jag vill vakna upp, och finna mig själv Och se varje motgång som världens minsta bagatell Men det är omöjligt, för det finns ingen som jag Ingen annan har samma minnen som jag Jag har kämpat, jag har besegrats Hur länge ska det pågå? Och när livets syfte förmedlats Säg mig, var fan ska jag gå då? Jag kan inte vinna mot min hemska historia Det är jag mot världen och jag verkar förlora
Det är för sent att förändra mitt liv Jag misslyckas i varje försök Inom mig kan jag känna ett krig Och i varje krig är det nån som dör
Kan inte låta bli att tänka på saker som hänt Minnen plågar mig och gör att jag ligger vaken jämt Det är inte meningslöst gnäll, för jag har en anledning Att tycka synd om mig själv och sakna en livsmening Folk kallar det emoprat, men det är mina innersta känslor Fulla av brännsår och tomma på himmelska gläntor Min själ har krossats, och jag kan inte laga den Jag flyr från min kropp bara för att komma tillbaks igen Jag drömmer om det som hänt, tänker på det som hänt Känns så jävla orättvist för ingen vet hur det känns Att vara den som alltid lämnas i skymundan I skuggan, jag ser bara mörker trots att jag inte blundar Och jag undrar, om folket som trycker ner mig Skulle tycka samma sak om dom tog tid att se mig Jag vill skita i allt, men problemen är för stora Det är jag mot världen och jag verkar förlora
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|