kom gärna med kritik
jag har sett ansiktsutryck, och folks beteende// jag har sett folk sparka slå, men efter står med ett leende// jag har hört dom skummaste konversationerna// jag har sett folk le åt en men dom är tillgjorda// jag har sett folk mobba, som inte fått dåligt savete// jag har sett folk som inte låtssas om nått, men dom vet det// jag har sett en kille åka ner i marken av en äldre// och hur han halta hem och får skit av sin förälder// jag har sett föräldrars gräl// och hur dom tar upp skiljsmässa, utan bra själ// jag har sett nån fått skulden, som ändå inte gjorde nått// jag har sett den skyldige som inte alls förståt nått// eller en handikapad eller pensionär// folk skrattar när dom går förbi, fatta! hur förjävligt det är// dom skulle inte klara en dag i deras skor// men dom är med sin polare, då är man "cool"// men inerst inne känner dom ångern// det kanske tar en timme, men tro mig det kommer// jag har sett folk bli sårade, på otäcka sätt// ska det va så svårt att nån gång, göra rätt!?// jag har sett fler på en, en på fler, ja detta är en hel del// jag kan hålla på hela dan, och bara komma med mer// men jag ska avrunda nu, så ha ett bra liv till alla er// vet att det är svårt men ta rätt väg, och inte fel//.....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|